google-site-verification: google86dc49fc76cfe84d.html
Home / e² Edutainment Methode

e² Edutainment Methode

young engineers 3d app

e² Young Engineers (ESYE) representeert duizenden kinderen over de hele wereld die deelnemen aan onze unieke edutainment curriculums, die hen door middel van spellen de basisprincipes en complexe onderwerpen op het gebied van Wetenschap, technologie, Bouwkunde, Wiskunde, Machinerie en Softwareontwikkeling leren.

De essentie van de methode is gebaseerd op theoretische studies, onderzoeken en  statistische testen.

Onze focus ligt bij at e² Young Engineers op de toekomstige generaties van ingenieurs en wetenschappers. Ons initiatief heeft altijd al gedraaid om het opzetten van een originele en ongeëvenaarde benadering van educatie, door het creëren van innemende educatieve oplossingen, om de ingenieurs van morgen te helpen. Door het verstrekken van een stimulerende, directe omgeving voor het ontwikkelen van de nodige vaardigheden, willen we elk kind ter wereld de kans en het zelfvertrouwen bieden om een uitdagende wereld in te stappen.

“FORCEER HET NIET” – Young Engineers Edutainment Methode

Onze edutainment methode “Forceer Het Niet” is ontwikkeld door e² Young Engineers’ CEO & oprichter Mr. Amir Asor. Asor, 28, heeft een BA in Computerwetenschappen & Economie, en had leerstoornissen als kind. Enkele jaren geleden deed Asor vrijwilligerswerk als verpleegkundige in eerste hulp ziekenhuizen. Een basisprincipe van ziekenhuizen was de aanleiding voor het ESYE idee. Het was het principe van individuele zorg en persoonlijke aandacht voor alle behoeften van elke patiënt, binnen een grote groep patiënten. Asor begreep dat een leraar die lesgeeft volgens zijn eigen methode, zonder elk kind de gelegenheid te geven zijn eigen leercapaciteit te benutten, veel gemeen heeft met een dokter die de afdeling op komt en verklaart: “Vandaag wordt iedereen ingeënt tegen de griep!” Natuurlijk heeft elke patiënt zijn eigen behoeften, en dat geldt ook voor elke leerling.

Uiteindelijk waren het een dappere beslissing en persoonlijke ervaring die Asor het privilege gaven om de Young Engineers Curriculums te creëren, waar elk kind plezier van kan beleven.

Lees Verder