google-site-verification: google86dc49fc76cfe84d.html
Home / e² Edutainment Methode / Actief deelnemen aan het leerproces!

Actief deelnemen aan het leerproces!

edutainment young engineers

Naar aanleiding van dit soort onderzoek en deze vooruitgang in het begrijpen van de ontwikkeling van de jonge hersenen van kinderen, zoekt de “Forceer Het Niet” methode altijd naar manieren waarna het kind zal verklaren:

“Ik wil actief deelnemen aan het leerproces!”

We geloven dat om dit te bereiken, ieder kind vier fases door moet maken:

1) Binding – “Ik vind het leuk!”

Kinderen hebben automatisch een binding met spelletjes. Ieder kind zal graag een paar nieuwe spelletjes leren en het ook leuk vinden als het interessant genoeg is.

2) Gevoel – “Het interesseert me!”

Het voelen van de behoefte om hun vaardigheden in een spel waar ze interesse in hebben te verbeteren, omdat ze ernaar streven om de doelen van het spel te behalen.

3) Begrip – “Ik heb het nodig!”

Kinderen begrijpen dat ze om verder te komen bij computerspellen ze de regels moeten begrijpen en moeten doorzetten. Onze Young Engineers kinderen realiseren zich dat ze een bouwkundig begrip nodig hebben om hun vaardigheden te verbeteren en succesvol te zijn in het spel.

4) Stimulans – “Ik ben er goed in!”

Wanneer kinderen iets leuk vinden; ergens interesse in hebben; er gevoel voor krijgen en begrijpen dat ze er beter in moeten worden, zullen ze expertise in relevante vaardigheden verkrijgen en er erg goed in worden.

Lees Verder